بلوک‌های سبک چه ویژگی‌هایی دارند؟ | کاربرد آن‌ها
نوشته شده توسط : الهام چرخنده

یکی از معیارهای یک مصالح ساختمانی خوب، مرغوب بودن مواد سازنده‌ی آن است که سیوان لند توانسته با به روزترین دستگاها و بهترین مواد اولیه، مصالحی تولید و در بازار ارائه کند. بلوک‌ها نیز به دلیل نقش حیاتی که در ساخت سازه‌ها دارند، باید در تولید آن‌ها از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده شود که سیوان لند خیال شما را از این بابت راحت کرده است. محصولات این سایت به صورت دسته بندی شده و جداگانه به همراه قیمت تک تک آن‌ها قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید در همین سایت از ویژگی‌ها و خصوصیات هر محصول مطلع شوید و سپس محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. انواع بلوک‌ سبک، در ابعاد مختلف و قیمت به روز در سایت سیوان لند قرار دارد. برای استعلام قیمت انواع محصولات آن می‌توانید به این سایت مراجعه کنید.

بلوک‌های سبک، بلوک‌های متخلخلی هستند که با تزریق هوا به بتن سازنده آنها تولید می‌شوند.  این بلوک‌ها کاربرد‌های زیادی دارند، از جمله جایگزینی آنها با آجر در ساخت و ساز. از این بلوک در کف سازی ساختمان ها به صورت فوم بتن نیز استفاده می‌شود. بلوک سبک مخلوطی است که از تزریق فشار به درون  بتن حاوی سیمان و ماسه ریز تولید می‌شود. این بلوک ها در اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. بلوک لیپر یکی از انواع بلوک‌های سبک از که در ساخت آن ماده‌ی پرلیت به کار برده شده و سبب کاهش وزن آن به صورت چشم‌گیری شده است. بلوک‌های هبلکس، لیکا، گازی و ... از دیگر انواع بلوک‌های سبک هستند که یک مقاله درمورد آن به صورت کامل در سایت سیوان لند برای شما قرار گرفت.

 

سیوان لند در تلاش است که رضایت شما مشتریان عزیز را جلب کند و به نیاز‌ها و خواسته‌های شما تا حد توان پاسخ دهد. این سایت فروش مصالح ساختمانی آنلاین، همچون دیگر رقبای خود از جمله مصالح مارکت و ... یک هدف مشترک دارند که آن هم ارائه‌ی بهترین مصالح ساختمانی با بهترین کیفیت و قیمت است که سیوان لند در این زمینه توانسته رضایت کاربران و مشتریان خود را جلب کند.





:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: